Autor Wiadomość
Spierek
PostWysłany: Czw 8:55, 24 Maj 2007    Temat postu: Odszczepy ras

Tak, wiem, że zaczynamy już mieszać wszędzie, ale wpadłem na pomysł, który dość mocno rozwinie grę forumową. Teoretycznie, Elf jest zawsze Elf, ale w rzeczywistości, istnieją różne gatunki (Nocne Elfy, Księżycowe Elfy, Słoneczne Elfy, Leśne Elfy...). Dajemy wam możliwość wyboru, po pewnym czasie (dopiero od 5 Lvl), którym gatunkiem rasy chcecie być. Oto lista:

ELFY:

Nocne Elfy - Rasa elfów, która nienawidzi światła słonecznego. Doskonale sprawdzają się jako złodzieje / zabójcy. Lepszy wybór, gdy chcesz kierować złą postacią.

Skille Pod-Rasy:

Kieszonkowiec - 0 many - 6 Lvl - Umiejętność, która pozwala kraść od osób, albo ze sklepu. Szansa na niepowodzenie - Rozmiar Przedmiotu (ustala MG) / Z * 10%. Np. rozmiar = 40, a Z postaci = 10. Szansa na niepowodzenie wynosi 40 / 10 * 10% = 4 * 10% = 40%. To oznacza, że przy rzucie K10, gdy wypadnie 4 lub mniej, nie udało się.
Aura Cieni - 5 many - 7 Lvl - Tworzy mroczny obłok wokół postaci, co czyni ją mało widoczną w mroku. Każdy Lvl skilla = -30% szansy na dostrzeżenie postaci.
Oko Nocy - 0 many - 7 Lvl - Umiejętność stała! Każdy poziom tego skilla poprawia zasięg i ostrość widzenia postaci o 40%.
Uścisk Mroku - 5 many - 8 Lvl - Gdy postać zachodzi wroga od tyłu z uaktywnionym skillem, zabija wroga od razu bez żadnych rzutów (poza rzutem na zauważenie).
Żywe Cienie - 15 many - 9 Lvl - Postać tworzy wokół siebie Lvl Skilla * 3 klonów cienia.
Sztylet Nocy - 20 many - 10 Lvl - Postać musi mieć załączony sztylet! Gracz rzuca sztylet w mrok nocy, który następnie pojawia się z tyłu wroga i przebija mu głowę. Nie działa, gdy hełm ma większy poziom Obrony, niż sztylet premii do Siły.

OK, następne będą Słoneczne Elfy...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group