FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wojny ze złem Strona Główna
->
Postacie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zamek
----------------
Postacie
Miasto
----------------
Sklep
Tawerna
Kuźnia
Pracownia alchemiczna
Krąg magii
Fontanna mieszania przedmiotów
Fontanna Smoczej Krwi
Arena
----------------
Walki
Akademia
----------------
Elementalizm
Nekrologia
Walka bronią
Magiczna arena
Wielki Plac Główny
----------------
Plac Bohaterów
Pchli Targ
Guild Hall
----------------
Rejestracja Gildii
Rekrutacja
Przygody
----------------
Informacje
Artas Arce
Undead Knight
Omen
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Spierek
Wysłany: Czw 8:55, 24 Maj 2007
Temat postu: Odszczepy ras
Tak, wiem, że zaczynamy już mieszać wszędzie, ale wpadłem na pomysł, który dość mocno rozwinie grę forumową. Teoretycznie, Elf jest zawsze Elf, ale w rzeczywistości, istnieją różne gatunki (Nocne Elfy, Księżycowe Elfy, Słoneczne Elfy, Leśne Elfy...). Dajemy wam możliwość wyboru, po pewnym czasie (dopiero od 5 Lvl), którym gatunkiem rasy chcecie być. Oto lista:
ELFY
:
Nocne Elfy
- Rasa elfów, która nienawidzi światła słonecznego. Doskonale sprawdzają się jako złodzieje / zabójcy. Lepszy wybór, gdy chcesz kierować złą postacią.
Skille Pod-Rasy:
Kieszonkowiec
- 0 many - 6 Lvl - Umiejętność, która pozwala kraść od osób, albo ze sklepu. Szansa na niepowodzenie -
Rozmiar Przedmiotu (ustala MG) / Z * 10%
. Np. rozmiar = 40, a Z postaci = 10. Szansa na niepowodzenie wynosi 40 / 10 * 10% = 4 * 10% = 40%. To oznacza, że przy rzucie K10, gdy wypadnie 4 lub mniej, nie udało się.
Aura Cieni
- 5 many - 7 Lvl - Tworzy mroczny obłok wokół postaci, co czyni ją mało widoczną w mroku. Każdy Lvl skilla = -30% szansy na dostrzeżenie postaci.
Oko Nocy
- 0 many - 7 Lvl - Umiejętność stała! Każdy poziom tego skilla poprawia zasięg i ostrość widzenia postaci o 40%.
Uścisk Mroku
- 5 many - 8 Lvl - Gdy postać zachodzi wroga od tyłu z uaktywnionym skillem, zabija wroga od razu bez żadnych rzutów (poza rzutem na zauważenie).
Żywe Cienie
- 15 many - 9 Lvl - Postać tworzy wokół siebie
Lvl Skilla * 3
klonów cienia.
Sztylet Nocy
- 20 many - 10 Lvl - Postać musi mieć załączony sztylet! Gracz rzuca sztylet w mrok nocy, który następnie pojawia się z tyłu wroga i przebija mu głowę. Nie działa, gdy hełm ma większy poziom Obrony, niż sztylet premii do Siły.
OK, następne będą Słoneczne Elfy...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin