FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wojny ze złem Strona Główna
->
Postacie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zamek
----------------
Postacie
Miasto
----------------
Sklep
Tawerna
Kuźnia
Pracownia alchemiczna
Krąg magii
Fontanna mieszania przedmiotów
Fontanna Smoczej Krwi
Arena
----------------
Walki
Akademia
----------------
Elementalizm
Nekrologia
Walka bronią
Magiczna arena
Wielki Plac Główny
----------------
Plac Bohaterów
Pchli Targ
Guild Hall
----------------
Rejestracja Gildii
Rekrutacja
Przygody
----------------
Informacje
Artas Arce
Undead Knight
Omen
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Spierek
Wysłany: Śro 14:15, 23 Maj 2007
Temat postu:
Dobra, uaktualniłem trochę ten temat, mam nadzieję, że nie trzeba będzie więcej zmian :]
Orelh
Wysłany: Śro 8:15, 23 Maj 2007
Temat postu: System tworzenia postaci
Wprowadziłem drobne zmiany. Należy wybrać teraz rasę swojego bohatera. Oto uaktualniony opis tworzenia postaci:
Na początku należy wybrać imię swojej postaci.
Potem, do wyboru są następujące KLASY:
Magik, Nekromanta, Łucznik, Magiczny Gladiator i Wojownik.
Oto statystyki.
Magik używa many do rzucania czarów, więc musi mieć w statystykach:
S - 6
Z - 9
M - 16 (moc to zależność, ile magik zadaje Dmg)
E - 15 (czyli mana, czyli 150 many)
Nekromanta to cmentarny, czyli czarny magik. Jego czary zużywają mniej many, więc ma jej mniej. Więc jego staty to:
S - 8
Z - 11
M - 11
E - 13(czyli 130 many)
Łucznik używa ataków na odległość i jest bardzo zwinny. Jego staty to:
S - 10
Z - 16
M - 10
E - 14 (w tym przypadku energia)
Magiczny gladiator posługuje się jednocześnie magią, i bronią, więc może używać tylko magicznych broni, może on atakować zwykłymi ciosami miecza(5/150 E), lub używać magicznych skilli, więc jego staty to:
S - 14
Z - 10
M - 10
E - 15
Wojownik posługuje się tylko zwykłą bronią. Jest trochę silniejszy od magów. Jego staty to:
S - 14
Z - 7
O - 8 (czyli obrona)
E - 10(w tym przypadku energia, czyli 100 energii)
Każdy bohater może mieć swoją towarzyszkę/towarzysza. Ustala to jednak Mistrz Gry (MG). Ustala on, czy towarzysza otrzymujemy na początku, czy w trakcie gry, czy istnieje z nim pewne pokrewieństwo, oraz czy / kiedy umiera.
U magów oblicza się Dmg tak:
S x Z x M + (S x Z x M x Ilość potrzebnej many do czaru/150) -[K x Z, lub obrona przeciwnika] = Dmg
U wojowników Oblicza się Dmg tak:
S x Z x O + (S x Z x O x ilość potrzebnej energii do ataku/100) - [K x Z, lub obrona przeciwnika] = Dmg
To chyba wszystko. Jak macie jakieś pytania, to piszcie.
Exp zdobywa się podczas walk, gdy się kogoś do czegoś przekona, itp.
Rangi Exp:
0 - 50 Exp 1 Lvl
50 - 100 Exp 2 Lvl
100 - 200 Exp 3 Lvl
200 - 400 Exp 4 Lvl
400 - 700 Exp 5 Lvl
700 - 1000 Exp 6 Lvl
1000 - 1500 Exp 7 Lvl
RASY
Elfy
Modyfikator postaci: +2 do zręczności, +5 do władania magią, +5 biegłości w łukach, +2 do wzroku, +2 do słuchu, +2 dodatkowe punkty skilla na start, gdy decyduje się na klasę Maga / Łucznika.
Dozwolone bronie: Łuki, miecze, sztylety
Opis rasy: Domem Elfów jest las. Żyją spokojnie, polując na zwierzęta. Lecz by zapolować na silne i bystre zwierze, musieli opanować sztukę cichego poruszania się. Żyją w pokoju z wszystkimi rasami. Dopiero z odpowiednim poziomem uczą się obsługiwać inną bronią niż łuk.
Poziomy zdobywania skilli:
Oswojenie zwierzęcia
- 2 many - 1 lvl - Możesz oswoić dowolne zwierzę. Wielkość i rasa zwierzęcia zależy od poziomu tego skilla.
Strzał w skupieniu
- 5 many - 1 lvl - Skupiasz całą uwagę na strzale z łuku w przeciwnika. Jeśli dodatkowo został użyty skill
Precyzyjny wzrok
, zadajesz dodatkowe 15 dmg.
Bezszelestny chód
- 5 many - 4 lvl - Twój chód jest bezszelestny. Przeciwnik nie słyszy jak do niego podchodzisz.
Głęboka rana
- 7 many - 4 lvl - Zadajesz głęboką ranę wybranemu przeciwnikowi, po czym zaczyna krwawić, a przy każdym ruchu zostaje mu odebrane 10 HP.
Precyzyjny wzrok
- 7 many - 6 lvl - Jest to skill poprzedzający. Skupiasz mane na swoim wzroku i możesz zestrzelić przeciwnika z odległości, w zależności, jaki masz poziom skilla.
Ochrona towarzysza
- 10 many - 8 lvl - Twój towarzysz zostaje przez ciebie chroniony i absorbuje 30 dmg mniej obrażeń. W miarę poziomu skilla absorbuje wiecej dmg i możesz chronić więcej osób, w tym siebie.
Opanowanie
- 12 many - 10 lvl - Twoja postać wycisza się i zaczyna silniej koncentrować się na celu. Dodaje ci +2 Zwinności na każdy poziom skilla.
Sztuka ukrycia
- 12 many - 10 lvl - Kryjesz się w cieniu drzew. Jesteś niezauważalny dla przeciwnika, chyba że wykorzysta zaklęcie przejrzenia.
Nieumarli
Modyfikator postaci: +2 do zręczności, +5 do władania magią, +5 biegłości w łukach, +2 do wzroku, +2 do słuchu, +2 dodatkowe punkty skilla na start, gdy decyduje się na klasę Nekromanty.
Dozwolone bronie: Miecze, Różdżki, Łuki
Opis rasy: Nieumarli zamieszkują jałowe, spalone gleby cmentarne. Wyszli z grobów, by zaprowadzić chaos na świecie.
Poziomy zdobywania skilli:
Oddech zgnilizny
- 2 many - 1 lvl - Każde uderzenie przesiąknięte jest jadowitym powietrzem. Każdy poziom zwiększa moc trucizny.
Lewitacja
- 5 many - 1 lvl - Postać unosi się nad ziemią, zwiększając swój status Z +2 na każdy poziom.
Wezwanie pomniejszych
- 5 many - 4 lvl - Postać może przywołać szkielety. Trwałość szkieletu (ile rund wytrzyma) zależy od poziomu, w stosunku Lvl Skilla * 3.
Wchłonięcie tlenu
- 7 many - 4 lvl - Wchłania tlen na obszarze Lvl Skilla * 5m. Wytrzymałość na bezdechu wynosi: Elf - 2 rundy, Krasnolud - 4 rundy, Inne - 3 rundy, chyba że postać posiada umiejętność Bezdech, lub jest Nieumarła.
Kościana bomba
- 7 many - 6 lvl - Wykorzystuje szkielet martwego ciała, by stworzyć implozję. Moc zaklęcia to Lvl Skilla * 30 dmg.
Wyssanie życia
- 15 many - 8 lvl - Możesz wyssać 1/3 energii życiowej przeciwnika, by uleczyć siebie. Moc zaklęcia to
Zabrane HP / (10 - Lvl Skilla * 2)
, np. , Wyssane HP = 40, a postać ma Lvl Skilla 4. Wtedy równanie wygląda następująco -
40 / (10 -
= 40 / 2 = +20 HP
.
Zew Podziemi
- 15 many - 10 lvl - Postać wykorzystuje 3/4 swojego HP, by wykonać implozję, której moc przedstawia się -
Poświęcone HP * 3
, a zasięg
5m * Lvl Skilla
.
Wyssanie duszy
- 20 many - 10 lvl - Postać wykorzystuję Magię Śmierci, by wyssać duszę wroga, co owocuje zabiciem go. Nie działa na zwierzęta / nieumarłych. Szansa na wykonanie - +15 na każdy level skilla.
Krasnoludy
Modyfikator postaci: +5 do kowalstwa, +1 do siły, +5 do biegłości w toporach, +2 dodatkowe punkty skilla na start, gdy wybiera klasę Wojownika.
Dozwolone bronie: Topory, maszyny.
Opis rasy: Krasnoludy żyją w podziemiach, lub jaskiniach. Tworzą różne klany, co czyni ich silniejszym. Każdy klan uczy się innych umiejętności. jako jedyne potrafią zrobić zbroję krasnoludzką / zbroję z Mithrilu, która wytrzyma niemalże każdy cios.
Poziomy zdobywania skilli:
Skupienie siły
- 5 many - 1 lvl - Podczas jednej walki masz siłę +2
Precyzyjny cios
- 7 many - 2 lvl - Zadajesz dodatkowe 25 dmg
Otwarcie rany
- 10 many - 3 lvl - Każdy poziom skilla zwiększa o 20% szansę na wykonanie tej umiejętności. Polega ona na celnym trafieniu w bliznę / zamkniętą ranę poszerzając ją. Przy udanym skillu, każdy
ATAK
przeciwnika powoduje utratę 30 HP.
Przebicie pancerza
- 13 many - 5 lvl - Po następnym ataku jaki wykonasz, przebijasz sie przez pancerz przeciwnika i przeciwnik na całą walkę ma -2 do obrony lub zręczności.
Furia
- 15 many - 6 lvl - Zadajesz dodatkowe 30 dmg co każdy cios, przez X rund, gdzie X to poziom skilla.
Szał Podziemi
- 18 many - 7 lvl - Zadajesz wsyzstkim przeciwnikom wokół siebie 40 dmg.
Półorki
Modyfikator postaci: +3 do siły, -1 do inteligencji, +2 do obrony.
Dozwolone bronie: Maczugi, buławy.
Opis rasy: Półorkowie to rasa niezbyt inteligentna, lecz nadzwyczaj silna. Żyją w ogniu walki. Cięzko jest pokonać Półorka 1v1, łatwiej byłoby z nim wygrać w grach słownych :].
Poziomy zdobywania skilli:
Odepchnięcie
- 3 many - 1 lvl - Odepchnięcie zadaje 20 dmg
Ciężka ręka
- 5 many - 3 lvl - Twoje ataki fizyczne zadają dodatkowe 25 dmg.
Głucha wściekłość
- 15 many - 5 lvl - Zadajesz podczas następnego ataku dodatkowe 40 dmg
Furia
- 20 many - 7 lvl - Zadajesz dodatkowe 45 dmg
Szał
- 25 many - 10 lvl - Zadajesz wszystkim wokół ciebie 55 dmg
Człowiek
Modyfikator postaci: +5 do biegłości w broni białej, +2 do inteligencji, +1 do zręczności
Dozwolone bronie: Wszelka broń biała, łuki.
Opis: Ludzie to spokojnie żyjąca rasa. Nie są specjalnie silni, lecz też nie słabi. W walce korzystają z inteligencji, co daje im w stosunku do niektórych przewagę.
Poziomy zdobywania skilli:
Uderzenie w skupieniu
- 3 many - 1 lvl - Twoje uderzenia bronią zadają dodatkowe 15 obrażeń.
Strzał w skupieniu
- 3 many - 1 lvl - Twoje uderzenia łukiem zadają dodatkowe 15 obrażeń.
Furia
– 10 many – 3 lvl – Zadajesz dodatkowe 25 obrażeń.
Szał
– 15 many – 4 lvl – Zadajesz wszystkim przeciwnikom wokół siebie 30 obrażeń
Mistrz miecza
– 20 many – 7 lvl – Ataki wykonywane mieczem zadają 35 więcej dmg
Ukrycie
– 25 many – 10 lvl – Każdy poziom skilla zwiększa o 30% szansę na poprawne ukrycie się w ciemnym miejscu.
Teraz każdy posiada 100 many na początku, i mana wzrasta co poziom o 15 punktów. Podczas podróży będzie można zdobyć specjalne skille. Skille również posiadają różne bronie. Co każdy poziom doświadczenia, otrzymujemy 3 punkty do rozdzielenia na podstawowe skille rasy / klasy.
NOWE FUNKCJE
Odtąd podpis ma wyglądać tak:
Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Broń:
Hełm:
Zbroja:
Buty:
Rękawice:
Mana:
EXP:
Witalność: 1000
Statystyki:
Siła – 15(lub patrz: modyfikatory)
Zręczność – 15(lub patrz: modyfikatory)
Obrona – 15(lub patrz: modyfikatory)
Inteligencja - 15(lub patrz: modyfikatory)
Biegłość w mieczach: 10(lub patrz: modyfikatory)
Biegłość w toporach: 10(lub patrz: modyfikatory)
Biegłość w sztyletach: 10(lub patrz: modyfikatory)
Biegłość w łukach: 10(lub patrz: modyfikatory)
Kowalstwo: 10(lub patrz: modyfikatory)
Wzrok: 10(lub patrz: modyfikatory)
Słuch: 10(lub patrz: modyfikatory)
Władanie magią: 10(lub patrz: modyfikatory)
Towarzysz (jeżeli posiadamy, o tym decyduje MG):
Statystyki towarzysza:
Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Broń:
Hełm:
Zbroja:
Buty:
Rękawice:
Mana:
EXP:
Witalność: 1000
Statystyki:
Siła – 15(lub patrz: modyfikatory)
Zręczność – 15(lub patrz: modyfikatory)
Obrona – 15(lub patrz: modyfikatory)
Inteligencja - 15(lub patrz: modyfikatory)
Biegłość w mieczach: 10(lub patrz: modyfikatory)
Biegłość w toporach: 10(lub patrz: modyfikatory)
Biegłość w sztyletach: 10(lub patrz: modyfikatory)
Biegłość w łukach: 10(lub patrz: modyfikatory)
Kowalstwo: 10(lub patrz: modyfikatory)
Wzrok: 10(lub patrz: modyfikatory)
Słuch: 10(lub patrz: modyfikatory)
Władanie magią: 10(lub patrz: modyfikatory
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin