FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wojny ze złem Strona Główna
->
Sklep
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zamek
----------------
Postacie
Miasto
----------------
Sklep
Tawerna
Kuźnia
Pracownia alchemiczna
Krąg magii
Fontanna mieszania przedmiotów
Fontanna Smoczej Krwi
Arena
----------------
Walki
Akademia
----------------
Elementalizm
Nekrologia
Walka bronią
Magiczna arena
Wielki Plac Główny
----------------
Plac Bohaterów
Pchli Targ
Guild Hall
----------------
Rejestracja Gildii
Rekrutacja
Przygody
----------------
Informacje
Artas Arce
Undead Knight
Omen
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Spierek
Wysłany: Sob 23:30, 19 Maj 2007
Temat postu: Stragan
Żeby uporządkować cały temat, zrobimy tak. Tu znajdziecie cały cennik przedmiotów, z tym jednak, że tu znajdziecie tylko podstawowe przedmioty, reszta jest w specjalistycznych sklepach. Każdy na start otrzymuje 500 gp. Jeżeli ktoś chce dodać jakiś przedmiot do sklepu (któregokolwiek), niech założy osobny temat. Dziękuję za uwagę i przedstawiam listę.
PROSZĘ O ZAPAMIĘTANIE, ŻE BROŃ KUPUJEMY TYLKO W PRZYKLEJONYCH TEMATACH. WSZELKI EKWIPUNEK KUPIONY DO TEJ PORY JEST NIEWAŻNY, WSZYSCY ZACZYNAMY Z 500 GP.
LISTA v. 0.9a
MIECZE:
Miecz Ucznia
- 75 gp
Status: S +1, Z -1
Inne: Tylko dla Wojownika / Gladiatora
Odporność broni: 50 dur
Opis: Najprostsza broń dla Wojownika / Gladiatora jaką możesz znaleźć. Zwykły kawał blachy, naostrzony i wciśnięty tobie po drakońskiej cenie. Zapewnia pewną ochronę, ale łatwo go złamać. Przydaje się na początku gry, ale po każdej większej bitwie zostanie z niego jeszcze mniej niż wtedy gdy go kupiłeś.
Krótki Sztylet
- 100 gp
Status: S +1, Z+1
Inne: +1 do przebicia pancerza, + 1 do ataku z ukrycia
Odporność broni: 25 dur
Opis: Cóż, do najlepszych to nie należy, ale dla kogoś kto wiąże swą przyszłość z cieniami, będzie musiał od tego zacząć. Bezużyteczny, chyba, że wykorzystany przy ataku od tyłu, bądź z ukrycia.
Krótki Miecz
- 125 gp
Status: S +2
Inne: Tylko dla Wojownika
Odporność broni: 75 dur
Opis: Jeden z podstawowych rupieci, jakie możesz znaleźć wszędzie, zwłaszcza na polach bitew. Zapewnia podstawową obronę przed wrogiem.
Kris
- 175 gp
Status: S +2, Z+1
Inne: +1 do przebicia pancerza, + 2 do ataku z ukrycia
Odporność broni: 45 dur
Opis: Starszy brat sztyletu, posiada 20 cm ostrze, ozdobione dwoma krótszymi (5 cm) po bokach. Dobry do ataku z ukrycia, nie najgorszy w walce wręcz.
Półtoraręczny Miecz
- 200 gp
Status: S +3, Z-1
Inne: +1 do przebicia pancerza, tylko dla Wojownika
Odporność broni: 100 dur
Opis: Broń średniej jakości, wspaniały do odrąbywania głów trollom, na więcej nie liczcie (za mało ostry).
Półtoraręczny Miecz + 1
- 275 gp
Status: S +4
Inne: +1 do przebicia pancerza, tylko dla Wojownika
Odporność broni: 100 dur
Opis: Broń średniej jakości, ale mimo to lepsza niż wersja powyższa. Wspaniały do odrąbywania głów trollom, orkom, ale na więcej nie liczcie (za mało ostry).
Dwuręczny Miecz
- 320 gp
Status: S +5, Z-2
Inne: +2 do przebicia pancerza, niemożność użycia tarczy, tylko dla Wojownika
Odporność broni: 150 dur
Opis: Wspaniała broń, idealna na większe hordy, przydatna w blokowaniu. Niestety, jej waga nie zezwala na użycie tarczy, chyba, że posiadasz Siłę 20 i wyższą.
Katana
- 300 gp
Status: S +5, Z+1
Inne: +1 do przebicia pancerza
Odporność broni: 100 dur
Opis: Ulubiona broń samurajów, szybka i ostra. Niezbyt trwała, ale za to stylowa i trendy
.
TOPORY:
Topór do drewna / rzucania
- 50 gp
Status: S +1, Z-2 | Przy rzucie: S+5
Inne: +1 do przebicia pancerza, tylko dla Gladiatora
Odporność broni: 50 dur
Opis: Najprościej mówiąc DNO, chyba że chcesz zabawić się w Średniowieczną Masakrę Małym Toporkiem. Bardziej przydatna do rzucania, chociaż gdy wbije się w ciało wroga, raczej złamie się przy wyciąganiu go z jego martwych zwłok.
Topór
- 100 gp
Status: S +2, Z -2
Inne: +1 do przebicia pancerza, tylko dla Wojownika / Gladiatora
Odporność broni: 70 dur
Opis: Kiepska broń, aczkolwiek lepsza niż gołe pięści.
Duży topór
- 150 gp
Status: S +4, Z -3
Inne: +2 do przebicia pancerza, tylko dla Wojownika / Gladiatora
Odporność broni: 100 dur
Opis: Topór o dwóch ostrzach, przydatny przy robieniu młynków, nieźle wbija się w ciało potwora.
Krasnoludzki Topór
- 300 gp
Status: S +6, Z-2
Wymagania statusu: S > 20
Inne: +3 do przebicia pancerza, tylko dla Wojownika / Gladiatora
Odporność broni: 200 dur
Opis: Ogromny topór, jednak zdumiewająco lekki, to za sprawą krasnoludzkiej stali i ich sposobów kowalstwa. Musisz posiadać siłę większą niż 20, by móc sprawnie się nim posługiwać. Każdy punkt siły mniej to -1 do rzutu na trafienie.
TU kończymy na teraz. Następne w kolejce są łuki i maczugi / korbacze.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin